B2C-Shop B2B-Shop (EN)
Bezoek ons

Retourneren & ruilen

Als je niet tevreden bent met een artikel, kun je het tot 30 dagen na ontvangst in de originele staat retourneren.

U kunt uw retouretiket zelf downloaden in ons retourportaal. Klik hier om naar het terugkeerportaal te gaan. Let op de voorwaarden voor een gratis retourlabel.

Voer in het retourportaal uw bestelnummer en uw postcode in om uw bestellingen te bekijken. Selecteer vervolgens de bestelling, de artikelen die u wilt retourneren en een reden voor retournering. U kunt dan het retouretiket afdrukken.

Als de waarde van de goederen hoger is dan 100 euro, betalen wij de retourkosten. Als de waarde van de goederen minder dan 100 euro bedraagt, zijn de retourkosten voor uw rekening.

Bestelling terugsturen

Als u niet tevreden bent met een artikel, kunt u het tot 30 dagen na ontvangst van uw bestelling retourneren. Indien u een artikel met gebreken heeft ontvangen, gelieve onze klantendienst hiervan op de hoogte te brengen.

Voor de snelste en gemakkelijkste verwerking van uw aangifte, gelieve deze stappen te volgen:

  • Stuur uw bestelling binnen de annuleringstermijn van 30 dagen na ontvangst terug naar ons magazijn.
  • Voor een snelle afhandeling dient u het ingevulde retourformulier en de met het pakket meegezonden afleveringsbon/pakbon bij te sluiten.
  • Retourneer de goederen uitsluitend in de originele verpakking.
  • Bewaar het ontvangstbewijs van het geretourneerde pakket op een veilige plaats.
  • De verwerkingstijd van de retourzending vanaf ontvangst in ons magazijn kan 7-14 dagen duren.

 

Stuur uw pakket naar dit retouradres:

WALSER Logistiek Centrum
Neu-Galliner-Ring 8
19258 - Gallin
Duitsland

 

Uitwisseling
Wij bieden geen ruilingen aan. Gelieve het gewenste product met een nieuwe bestelling te bestellen. Stuur het product dat u wilt terugsturen naar ons. Na ontvangst zullen wij uw geld terugstorten.

Terugbetaling
Nadat wij uw retourzending hebben ontvangen, zullen wij de waarde van de goederen terugbetalen op de betaalwijze die voor de bestelling is gebruikt.
Als u vooruit betaalde, hebben we uw bankgegevens nodig voor de terugbetaling. Gelieve dit op het retourformulier te vermelden.

 

Laatst bekeken